pátek 28. prosince 2012

Vánoční samolepky do adventního kalendáře

Letos už Matýsek Vánoce vnímal jinak než loni. Strašně se těšil a pořád se nás ptal, když už budou. Každé ráno otevřel očíčka a přišel se mne do postele zeptat, jestli už dneska přinese Ježíšek dárečky. Po čase jsme z toho vysvětlování byli všichni už unavení. Co s tím? Jak mu to vysvětlit, když ještě nechápe pojem času?

Na netu jsem si našla tyhle krásné obrázky.
Nastříhala jsem je na jednotlivá políčka a manžel je podlepil oboustrannou lepící páskou, takže z nich vznikly  krásné samolepky. Do každé kapsičky adventního kalendáře jsem mu vložila jeden obrázek a do kalendáře, který nám doma visí na stěně, jsem do políčka Štědrý den nalepila obrázek s vánočním stromečkem. Každé ráno si pak jeden obrázek nalepil do kalendáře, a tak získal představu, kdy přijdou Vánoce, podle toho, kolik má ještě v kalendáři volných políček před stromečkem. Fungovalo to. Pochopil to.

Předávám nápad i obrázky dál. Třeba to někdo příští rok využijete.

4 komentáře:

  1. Moni i já Ti přeji mnoho zdraví, štěstí, lásky a spokojenosti do roku 2013. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. obrázky jsou moc hezké. Ja jsem vymyslela pro čtyřletou deceru něco podobného.Nakreslila jsem jí na A4 kalendář kde štědrý den jsem označila červeně a narozeniny 9.1. taky ,malá si každý den škrtne jeden čtvereček a má jasno ... taky to funguje

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé. No já to asi časem využiju pro sebe. Dostávám se věkem taky na úroveň dítěte. Klidný zbytek roku. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)