středa 27. července 2011

Můj první velikonoční králíček Tilda

Ano, čtete správně. Velikonoční králíček v červenci......:-D

Hned, když jsem začala šít, tak jsem se zamilovala do stylu TILDA. Koupila jsem už tři knížky a šíleně jsem se těšila na Velikonoce, jak si vyzdobím celý byt tímto stylem. Jenže skutek utek....jak se říká. Vyzkoušela jsem akorát jednu paní králíčkovou a ani tu jsem do Velikonoce nestihla dodělat. Seděla mi tu chudinka několik měsíců bez nosánku a očíček. Můj dvouletý syn mě na to až podezřele často upozorňoval. Tak se mi jí dneska zželelo a konečeně jsem ji dodělala.......a tady je......:-D



Dnes dokončený ksichtík....:-D



Nejvíce mě bavilo šít ty maličké oblečky.....:-D



Tak snad jí příští rok před Velikonocemi dodělám nějakého pana králíčka, aby jí u nás nebylo smutno....:-D

2 komentáře:

Děkuji všem za milé komentáře....:-)