úterý 25. ledna 2011

U nás udělal pan Hafánek radost na Vánoce....:-D

Sice pozdě, ale přece. Ráda bych vám představila svého pana Hafánka.

Pana Hafánka jsem ušila pro svého syna Matýska před Vánocemi. Protože mi vůbec nejde onen matracový steh, přišití hlavičky pro mne bylo opravdu šíleně pracné a výsledek se mi vůbec nezamlouval. Tak jsem to vyřešila po svém. Správný pes má obojek, a tak jsem mu ušila ještě obojek. Zapíná se vzadu na patentek a vpředu má zvonící rolničku. To jsem na to vyzrála, co?

Tady na něho čeká pod stromečkem.



Zjistila jsem, že nafotit dítě a pejska je úkol téměř nadliský. Tu chyběla ruka, tu noha, pak se zase mračil. Nechápu, jak to ta Anna Geddes dělá....:-D

Nakonec jsem pejska raději nafotila samotného, abyste vůbec viděly, jak vypadá.



Ještě mám střiženo na paní Hafánkovou, tak snad se budu ještě moci pochlubit jednou psí slečínkou.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)