sobota 12. března 2011

Kulaťáček pro maminku k narozeninám....:-)

Kulatý polštářek dle lednové Mariny.....:-D

Nedávno jsem na Galerii vložila blog, ve kterém jsem vám představila svoji Tesí, kterou jsou ušila mamince k narozeninám. Pár dní potom jsem měla sen, ve kterém jsem jí ale na oslavě dala kulatý polštářek z lednové Mariny. Ještě ten den jsem okoukla látečky, které mám nasyslené a vybrala jsem kombinaci, která by se mamince mohla líbit a která by se jí hodila do obývacího pokoje.

Polštářek se dělal moc dobře a dost mě to bavilo. Jen jsem ho příliš vycpala, takže se mi vzadu "čouhánek" trochu nadzvedává a je vidět zip. Ale snad to nevadí. Stejně se časem ta výplň trochu slehne a pak to bude určitě v pořádku. Nakonec jsem trochu bojovala s přišitím potahovaného knoflíčku a jeho prošitím skrz výplň, ale poučila jsem se z chyb a příště už to půjde samo.

Tak tady je.



Zapomněla jsem ho nafotit z druhé strany a už ho mám zabalený. Takže jen napíši, že zadní strana je ve stejném odstínu béžové s velkými bílými puntíky.

Potahování knoflíků byla super zábava a nejraději bych potáhla všechny, které mám doma. Vřele všem doporučuji. Kdo ještě nemá, ať neváhá a koupí.



Tak snad se bude mamce líbit a udělá jí radost. Jedno je jisté - byl ušit z veliké lásky. Mám mamku ráda, vždy se o mě starala, byla na mě hodná, pomáhala mi, když jsem to potřebovala. Stejně tak, jak je pro mě skvělou mámou, tak je pro mého syna Matýska ještě lepší babičkou, která si ho jen hýčká a rozmazluje......:-D

1 komentář:

  1. Krásný a budou pěkně spolu ladit s těma čtvercovýma ..moc pěkné ,,maminka si to zaslouží :-)jsi šikulka

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)