úterý 26. července 2011

Chci si jen vychutnat odpolední kávičku....:-)

Ke vzniku tohoto dílka mě inspirovala Anyna svým nano-quiltem.

Doma se mi povaluje hotový přední díl únorové deky, ale pořád se zdráhám pustit se do prošívání a lemu. Došla jsem tedy k závěru, že je nezbytně nutné někde si to vyzkoušet. Nechala jsem se tedy inspirovat a pustila jsem se do díla. A tohle je výsledek. Sice jsem s tím trochu bojovala, ale jsem spokojená.

Přední strana



Zadní strana. Byla jsem moc ráda, že jsem sehnala takovou krásnou látečku.



Vyšívák opět nezahálel, takže kromě prošívání a lemu jsem si vyzkoušela i další výšivku.

Tak a tady už je podložka v záběhu. Moc jí to s tím kafíčkem sluší, že?



No a mě nezbývá než tu kávičku teď vypít, když už jsem ji "musela" kvůli focení připravit.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)