neděle 6. března 2011

Dárek pro maminku....:-)

Tohle je poprvé, co někomu daruji něco, co jsem sama ušila.....:-D

Jakmile jsem ušila svoji první Tesí, hned jsem se pochlubila své mamince, která mi v mých šicích začátcích moc fandí a je na mě pyšná. Blíží se její narozeniny a Tesí se jí moc líbila, tak volba padla právě na tuhle nákupní taštičku. Moje mamka má radši takové tlumenější barvičky jako odstíny hnědé a béžové apod. Snažila jsem se vybrat vhodné látky, ale pořád jsem s těmi béžovými tóny bojovala a nemohla jsem je nějak zkombinovat dohromady. Až jsem objevila kytičkovou látečku v obchůdku u Miruš. Béžovo-modré květy mě hned oslovily a doukoupila jsem k nim malé a velké bílé puntíky na béžovém a modrém podklad. Čáry, máry, fuk......a taška se dneska narodila....:-D

Po zkušenostech s minulou Tesí, už jsem věděla jak na ni a na co si dát pozor, tak mi šla mnohem lépe a hlavně rychleji. Na šití jsem použila jehlu Schmetz 100 a prošila jsem to téměř bez problémů. Ani jsem nemusela moc točit kolečkem.



Uši jsem zkrátila, protože moje mamka je prcek a vláčela by ji po zemi.



Aplikace opět vznikla spoluprácí našeho rodinného týmu. Já jsem na kreslení bohužel levá. Manžel nakreslil na papír a já udělala zbytek. Hnědá látečka je Lenda z Ikea.



Teď už nebudu moci dospat do příští soboty, kdy bude oslava a já jí mamince dám. Držte mi palce, ať se líbí a udělá jí radost.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)