středa 2. března 2011

Sedák na Matýskovu židličku Ikea...:-)

Zdálo se mi, že by ho na ní tlačila zadnice, tak jsem se bez váhání pustila do šití.....:-D

Zařizujeme broučkovi pokojíček a nedávno jsme v Ikee koupili stoleček a židličku. Myslela jsem si, že by to chtělo nějaký sedák a v tom mi přišla do ruky Marina, kde takový sedák je. Takže jsem se inspirovala Belletkou a pustila jsem se do díla. Nejdříve jsem jako výztuhu použila vatelín, jenže při závěrečném prošívání jsem s tím šíleně bojovala. Nakonec jsem to vypárala a přidala jsem ještě vrstvu termolínu. To byla hned jiná práce. Šilo se to moc hezky - žádné cuchání. Patka klouzala po termolínu jako po másle.....:-D



Na rozdíl od Bellet jsem přidala ještě dvě šňůrky vpředu. Náš prcek je velký neposeda, tak aby mu ten sedák neujížděl.



Myslím si, že se mi dílko podařilo a té židličce to vyloženě sluší.



To bych ani nebyla já, kdybych na něho neudělala nějakou tu aplikaci. Jako vždy mi předlohu nakreslil můj šikovný manžel a já jsem ji jen realizovala. Je to pořád začátečnická práce, ale jsem s ní moc spokojená. Zase jsem se naučila něco nového a udělala krok dopředu.



Matýsek měl moc velikou radost a byl z autíčka vyloženě nadšený. To mi udělalo obrovskou radost a vyloudilo pyšný úsměv na mé tváři......:-D

A co závěrem...........BELLETKO........konečně jsem se naučila ten MATRACOVÝ STEH!!! Myslela jsem si, že jsem úplný blbec a že nejsem schopná ho použít. Nechápala jsem, co na něm ty holky mají, že o něm tak básní. Pořádně jsem si pročetla Tvůj blog a konečně jsem to pochopila. Dělala jsem ho špatně, a proto se mi to tak nedařilo. Teď jsem hned na první pokus sešila sedák tak, že by nikdo nenašel, kde šil stroj a kde já. Hned jsem ho využila i jinde a jak tady čtu příspěvky holek, ještě ho určitě hooooodněkrát využiji. DĚKUJI.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)