pondělí 2. května 2011

Čaroděj Dobroděj....:-)

Opravdu se jen neflákám, ale také šiju......:-)

Parta nadšenců tady každý rok pořádá na čarodějnice zábavný program pro děti. Hned jak jsem objevila letáček, rozhodla jsem se, že tam s Matýskem letos vyrazíme. Už mu byli dva roky a takové věci začíná vnímat a umí si je už užít. Na pozvánce stálo, že je nutný čarodejnický kostým. Tak jsem se pustila do vymýšlení.....:-)

Naštěstí mám po ruce knížku Making children´s clothes.



Za sebe ji mohu jen vřele doporučit. Kdo má děti a rád by jim něco rychle a jednoduše ušil, ať neváhá. Je vážně skvělá pro prcky od narození do 5 let. Šatičky, sukýnky, kalhoty, pyžámka....co vás napadne. Jsem s ní fakt moc spokojená.....:-D

Takže jsem zvolila střih na dětskou noční košilku a ušila jsem ji z černé látky. Původně jsem ji chtěla pošít žlutými aplikacemi ve tvaru hvězd a srpečku měsíce. Jenže manžel koupil v obchodě černý čarodějnický klobouk, na kterém byli bíle nakresleni netopýři a pavouci. To by se šíleně třískalo, takže nastoupil opět můj šikovný manžel a bílou textilní barvou a štětcem proměnil černou košilku v pravý čarodějnický oblek....:-D

Netopýři mu šli moc dobře......:-D



Pavouk je také super. Protože mám z pavouků hrůzu, poprosila jsem ho o nějakého pozitivně naladěného pavouka, který by vě mně nevzbuzoval pocit odporu. Moc se mu to povedlo...:-D



V neposlední řadě bylo potřeba pořídit si vhodné koště. Naštěstí mám opravdu všestranně nadaného manžela, takže jsem mu řekla, co si představuji, a za chvíli stálo koště před domem.

Tak to je náš čaroděj Dobroděj.



Škoda jen, že to počasí letos moc nevyšlo a hodně pršelo. Snad to příští rok bude lepší a my se blískneme dalším modelem.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)