úterý 3. května 2011

Ani můj vyšívák nezahálí....:-)

Podívejte se, že i já ho občas pěkně proženu, i když by si to zasloužil určitě častěji.

Tak i já jsem podlehla a před pár týdny jsem si koupila vyšívací stroj Brother Innovis 90 E. Zatím se s ním stále jen seznamuji a bude to zřejmě běh na dlouhou trať. Vybrat správné vyšívací nitě a podkladový materiál není tak úplně jednoduché, takže systémem pokus omyl se třeba časem dopracuji k tomu, co mi bude nejlépe vyhovovat. To, že nejde zrovna o levnou záležitost, si raději ani moc nepřipouštím...:-D

To je on - říkám mu BERTÍK. Mám ho moc ráda a baví mě se dívat, když pracuje. Strašně rychle u něho utíká čas.....:-D



Vytvořila jsem si solidní základnu barev. Sice jsem téměř zruinovala náš rodinný rozpočet, ale s tímhle už se dá něco pěkného vyšít, aniž by mi chyběl nějaký důležitý odstín.



Vše připraveno a můžeme jít na věc.



Takhle to vypadá, když se do toho Bertík pustí........:-D



Neztrácí dech a žene se za svým cílem......:-D



Většinou vyšívám po nocích, ale občas se do toho pustím i přes den. Můj syn pak chodí ke stroji a říká, že chce vidět kočičku. Jakou? No přece tuhle.......HOTOVO......:-D



Takhle vypadá výsledek našeho společného snažení.



Pro porovnání - takhle vypadá originál.



Dneska u nás dokonce sněží, ale už se těším na teploučko, aby si mohl prcek tričko vzít na sebe a vyrazit ven.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)