čtvrtek 13. prosince 2012

Jak jsem psala Ježíškovi

Ano, ano. I já, ač už věkem dost poznamenaná, píši každý rok Ježíškovi dopis. Ráda se nechávám překvapovat, ale tohle je opravdu velmi praktické a osvědčilo se to, protože tím "někomu" ubude kopa starostí a přemýšlení a já zase pod stromečkem najdu to, co se mi právě hodí a co určitě využiji.

Letos můj dopis začínal asi nějak takhle:


Milý Ježíšku,

protože jsem letos skoro vůbec nezlobila, tak si myslím, že si nějaký ten dáreček zasloužím. Kdybys náhodou trochu tápal v tom, čím mi udělat radost na Štědrý den pod stromečkem, tady máš několik nápadů, aby jsi se nemusel dlouho trápit přemýšlením. Výběr nechám na Tobě, ale určitě budu mít radost ze všech Tvých dárečků, i když nebudou z tohoto seznamu.

Nejvíce si přeji očkování proti dětské obrně z Dárků pro život UNICEF.

Obrázek produktu

Potom by se mi určitě hodila moskytiéra od UNICEF. Ta malárie v Africe je fakt prevít.

Obrázek produktu

Pak už následoval výpis nechutně materialistického rázu.....chi, chi, chi....:-D

A tak prosím, zkuste někomu nebo sobě nadělit právě takový dárek. Mám to už odzkoušené a věřte mi, že na Štědrý den u rozsvíceného vánočního stromečku a v kruhu své rodiny vám těch pár řádků na darovacím certifikátu UNICEF opravdu rozzáří oči a zahřeje u srdíčka, když si uvědomíte, že jste někomu pomohli nebo že jste právě někomu dokonce zachránili život. A to stojí za to....:-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Moni, mejlík dorazil, ale s mýma emailama je problém. Co pošlu, většina se mi vrátí s tím, že prý posílám spam. A co odejde, to holkám napadá do spamu nebo nedorazí vůbec. Psala jsem to v klubu, ale tam asi moc nechodíš. Teď to řešíme, tak snad to bude brzy fungovat jak má.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, moc pěkná přáníčka máš. Tak snad se Ježíšek pochlapí a udělá radost nejen Tobě,ale i těm prckům na druhém kontinentu.

    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)