pondělí 20. srpna 2012

Srdíčkový swapík podle Ajky

Alenka, která si nedávno založila vlastní blog, dala přes mailíky dohromady partičku a uspořádala srdíčkový swapík. Ještě nikdy jsem se do žádného nezapojila, tak to byla pro mne velká výzva a vrhla jsem se na tvoření.

A tohle je výsledek. Přední strana je podložena hlazeným vatelínkem, aby bylo srdíčko pěkně měkkoučké.


Na přední straně je strojová výšivka, kterou má můj vyšíváček Bertíček (Brother) ve své základní výbavě. Mám moc ráda tuhle imitaci ruční výšivky.....dříve jsem sama vyšívala, ale nevím, kde na to teď brát čas a ty oči už také neslouží jako dříve.....:-O


Zadní strana je podložena oboustranný Zarem, takže je možné používat srdíčko jako podložku pod horký hrnec nebo jako chňapku.


V zadání znělo, že musí být k zavěšení, tak jsem mu přidala tohle parádní poutko z jedné mooooc krásné stužky.


Moje srdíčko putovalo za Evičkou z D.D. a touhle dobou už by mělo být na místě. Snad se jí líbí a bude jí dlouho a dobře sloužit.

Alenko, díky za skvělou akci. Už teď se těším, co příště vymyslíš....:-D

2 komentáře:

  1. Moni nevím, ale Světluška má nápad - už ho asi rok nosí v hlavě - šít společně zvíře. Láká jí představa, že vyšle do světa hlavu, a vrátí se jí celý zvíře či nějaká příšerka:-)))

    p.s. Výšivka je moc krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, koukám, že jste holky akční, tak uvidíme, co na nás společně vymyslíte příště. Teď, když máš už svůj blog, můžeš to zoorganizovat ve velkém.....:-D

      Vymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)