úterý 14. srpna 2012

Medovník aneb gruzínský medovec

Medovníků už jsem pár vyzkoušela, ale výsledek byl obvykle nevalný a dost přeslazený. Tentokrát jsem zkusila tento recept a výsledek byl více než uspokojující. Vypadal krásně a chutnal lahodně.

Jen dodávám, že jsem ho dělala v květnu, kdy jsem měla ještě volnější ruce. Teď už bych se do takového šílenství vůbec nepustila, protože dortík vyžaduje poměrně dost času. Fotečky mi tu ležely v počítači, tak je šoupnu sem na blog, abych se pochlubila.


Recept najdete tady. Jen místo Hery jsem použila máslo, místo vlašských ořechů pekanové a místo obyčejného Salka jsem rovnou koupila to karamelové, abych se s tím nemusela trápit doma. Na krém jsem vyšlehala jen máslo a karamelové Salko.


Na vlašské ořechy mám alergii, tak jsem vyzkoušela ty pekanové. Jsou skoro stejné, vzhledově i chuťově, ale neotekla jsem po nich.....:-D


Nemusím tady ani psát, že nejlépe chutná, když se řádně odleží v chladničce. Klidně i několik dní, protože čím starší, tím lepší.....no jo, ale kdo to má vydržet....:-)

2 komentáře:

  1. hmmm... děláš mi chutě, ještě ho tak vidět rozkrojený:-))

    OdpovědětVymazat
  2. mňam ,,,krásny koláčik nepohrdla by som , máš pekný blog si šikovná a kreatívna :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)