středa 29. srpna 2012

Kynuté škvarkové placky se zelím

Už strašně dlouho jsem je chtěla vyzkoušet. Když jsem na Mimibazaru objevila zajímavý recept, který byl i dobře hodnocený ostatními, neváhala jsem a šupandila jsem k místnímu řezníkovi pro domácí škvarečky, abych se mohla pustit do díla. S těstem se krásně pracovalo a bylo to skoro hned hotové...tedy pokud nepočítám kynutí....:-D


Oproti původnímu receptu jsem použila sterilizované zelí ve sklenici, protože jsem to zakysané u nás nesehnala a naši už měli soudek s nakládaným zelím úplně prázdný....:-D


Ani nemusí popisovat, jak se po nich zaprášilo. Vykrajovala jsem je menší skleničkou a z dávky jich bylo něco málo přes čtyřicet kousků.


Jestli jsem vás na ně nalákala a dostali jste chuť.....tak tady máte recept. Dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)