neděle 24. července 2011

Taška Bellet pro kamarádku ke kulatinám....:-)

Jedna obří Bellet pro kamarádku k jejím padesátinám.

Jakmile jsem dostala od své kamarádky a bývalé kolegyně pozvánku na oslavu jejích kulatých narozenin, bylo mi hned jasné, jaký jí dám dáreček. Má rádá velké prostorné kabelky, takže moje volba ihned padla na Bellet....:-D

Výběr látečky byl jasný. Miluje červenou barvu, tak jsem si pomocí Luciáška nechala přivézt tuhle krásnou látečku z Německa. Kombinovala jsem ji s džínovinou z Flextexu. Uvnitř české látečky.



Tak to je moje - tedy teď už vlastně Alenčina - Bellet.



Uvnitř jsem udělala na jedné straně tři skládací kapsičky a karabinku na klíče.


Na druhé straně pak kapsu s klopou. Vyšila jsem jí tam ještě krásného páva. Vyšívák se musí také občas zaměstnat.



Nechtěla jsem nechat nic náhodě, tak jsem jí tam místo magnetku raději vsadila zip.



Jmenuje se Alenka, tak jsem jí na klopu ještě vyšila jedno krásné velké A.



Kabelka jí udělala velikou radost a já jsme měla v tu chvíli radost snad ještě větší. Polil mě úžasný pocit štěstí, když všichni moji bývalý kolegové z práce nevěřícně koukali na tu krásku, kterou jsem vlastníma rukama stvořila. Byla jsem na sebe tak pyšná........:-D

4 komentáře:

  1. FOTKY NEJDOU ZOBRAZIT.
    MÍLA

    OdpovědětVymazat
  2. nejdou zobrazit, fotky, sem nejde taky nic přidat, jen jako anonymní jinak to nebere škoda

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za upozornění. Už jsem to napravila....:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná a ten páv je naprosto super!!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)