neděle 24. července 2011

Polštářek pro pejska Vendulku....:-)

I pejskové potřebují své pohodlíčko.

Včera jsem tak koukala, že naše psí slečna (no slečna, spíše už starší dáma) má už šíleně zašlý pelíšek. Tak jsem změřila košíček a pustila se do díla...:-)

Jako výplň jsem použila drcený molitan. Měla jsem ho po ruce, tak jsem ho chtěla vyzkoušet.



Samozřejmě nesmí chybět aplikace, aby Vendulka věděla, že je jen a jen její.



Přední strana povlaku....:-D



Na zadní stranu jsem našila zip.



 Za prvé je to praktické, protože se povlak dá prát, aniž by se musel prát celý polštář. Za druhé jsem si chtěla vyzkoušet tento druh zipu, který jsem viděla v knize The Bag Making Bible od Lisy Lam.



Tak jsem moc zvědavá, jak se jí na něm bude dnes spinkat. Snad si na něho brzy zvykne a zabydlí si ho.
No a to je ona.....jeho majitelka......:-D



Fotka je hodně stará, ale to nevadí.....vypadá i po letech skoro stejně až na pár šedivých chlupů....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)