pondělí 16. července 2012

Nový miláček v mé kuchyni

Ráda bych vám představila svého nového miláčka, který se nastěhoval do mé kuchyně. Trávím s ním teď spoustu času, což je vidět i na mých stránkách a na ručičce u váhy......manžel už mě prosí, abych přestala péct ty dobroty nebo za chvíli se do ničeho nevejde......chi, chi, chi....:-D

Tak to je on.........kuchyňský robot Artisan od firmy Kitchen Aid.



Zamilovala jsem se do něho při sledování pořadu Kuchařská pohotovost, kde jeden z výrobků Artisan od Kitchen Aid používá šéfcukrář Vladimír Krofta. Když jsem uviděla, jak mu s ním jde od ruky a jak mu usnadňuje práci, rozhodla jsem se, že ho musím mít také. Tedy, toho robota.....:-)


Sice nějakou dobu trvalo než jsem si na něho našetřila, ale jsem šťastná, že jsem si mohla svůj sen splnit.

1 komentář:

  1. Ahoj. Jejda, to jsem ráda, že jsi ozvala. Doufám, že u vás všecho jen dobré. Moc děkuji za komentář a přeji krásný zbytek léta. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)