sobota 21. července 2012

Dortíček jako pro princeznu

Ráda brouzdám nejen po blozích o šití, ale např. také o vaření. Mám pár velmi oblíbených blogů, které vám tady postupně představím.

Mám v květnu svátek. Potřebovala jsem něčím pohostit rodinu, tak jsem si vybrala dortíček Princezna. Ti, co navštěvují obchodní domy Ikea, ví určitě o čem je řeč.


Musím říct, že recept byl opravdu jednoduchý, korpus krásně nadýchaný - měla jsem domácí vajíčka, takže i nááádherně žluťoučký - a krémík lahodný a svěží. Při pečení korpusu mi pomáhal náš prcek. Krém a zdobení jsem už raději dělala sama. To by asi moc dobře nedopadlo. No, dobře....dělala jsem, co jsem mohla. Já jsem s výsledkem spokojená.


Na potahování jsem použila bílou potahovací hmotu Formix, kterou jsem obarvila potravinářskou barvou. Myslím si, že jsem tu zelenou trefila úžasně. Je krásně pastelová - přesně tak to mám ráda.


Potažené dortíky se nemají dávat do lednice, protože se po vyndání do tepla opotí. Bohužel bylo venku takové vedro, že jsem si netroufla ho do akce nechat povalovat v kuchyni, takže jsem to musela udělat. A co myslíte? Opotil se.....chudáček motýlek....:-D

No a teď k mému oblíbenému blogu. Lucie je strašně šikovná holčina, která peče, vaří a fotí. Více skvostů najdete na jejích stránkách a určitě se tam nebudete nudit. Hlavně budete hodně slintat a přemýšlet, co dobrého si podle ní uvaříte nebo upečete. Takže.....tady jsou.....CHEZ LUCIE.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)