pátek 2. září 2011

Kreativní Dobříš mýma očima.....:-)

Ráda bych se s vámi podělila o své zážitky z této prodejní výstavy......:-D

Můj hodný manžel si vzal dnes kvůli mě v práci volno, sbalili jsem saky paky a společně s naším synkem Matýskem jsme vyrazili směr Dobříš. Kluci mě vyložili před Kulturním domem, kde se akce koná, a sami vyrazili na obchůzku městem. Bylo jim jasné, že se musí na pár hodin zabavit, zatímco se maminka bude kochat, bavit a utrácet....:-D

Vstoupila jsem do místnosti plné krásných věciček a šikovných lidí. V této pohodové atmosféře jsem se zanořila do davu a vyrazila na lov. Jako první mi padly do oka LÁTEČKY OD MRÁZE, které měly svůj stáneček na hlavním pódiu, takže nešly přehlédnout z žádného koutečku místnosti.



Nejvíce času jsem strávila před tímto stojanem......a že bylo z čeho vybírat......:-D



Potom jsem vyrazila za Luckou - VYROBENO TLAPKAMI. Její stáneček byl plný naprosto úžasných věciček. Je to zkrátka holka šikovná a já jsem v první chvíli vůbec nevěděla kam s očima a rukama. Ale pak jsem si postupně vše prohlédla a osahala......roztomilou Bertičku, žirafku, svetříkového Jonáška, bambusové plenečky, jehelníčky, kloboučky, sovičkovou cestovní tašku, malou Pařížanku, nádhernou Cestující, malované kabelušky, šatičky, deku......a tak dále a tak dále....:-D

Navíc je Lucka moooooc sympatická holka, se kterou jsem probrala vše možné i nemožné......šití, naše zlatíčka i zvířecí miláčky. Moc ráda jsem ji poznala a doufám, že jsme se neviděly naposledy.....:-)



Dále mé kroky neomylně vědly k ZICHR. Nemůžu ani slovy popsat ten, pocit, když jsem naživo viděla všechny ty sukýnečky, šatičky a tričenka. Mít tak o deset let a dvacet kilo méně, tak nejen prohlížím, ale hlavně vybírám, zkouším a nakupuji. Ta dortíčková sukénka.....achich ach......ta je prostě geniální. A ty kabelušky!!! Nebo ta nová černá mikinka s puntíčky!!! Znám její tvorbu z Fleru nebo tady z Galerie, ale tohle se musí fakt vidět naživo. Je to nepopsatelné.......ufffff.......:-D



Je to suprová holčina. Probraly jsme šití, látky, střihy, školy, děti......prostě jsme kecaly a kecaly a já jsem jí pořád zdržovala od práce. Snad se ještě někdy potkáme......:-D

Nejvíce mě pobavilo, že si k této příležitosti ušila šatičky z látečky se vzorem spínacích špendlíků.....prostě originální Zichrstyl......:-D



Nakonec jsem se seznámila s Janičkou - JAJAP LÁTKY V SÍTI. Ale ta tam měla jako oranizátorka takový frmol, že jsem s ní nestihla ani dát řeč a udělala jsem jednu nepříliš povedenou fotečku.



Ale Minky jsem si osahala a koupila jsem si i nějakou tu kovovou drobnost.
Tak a tady jsou moje úlovky. Těm kočičím látkám jsem prostě nemohla odolat.



Pořád jsem váhala.....smetanová.....modrá......tak jsem si radši vzala obě.



Tahle tlapičková se k nim výborně hodí. Tu jsem tam nemohla nechat.



Hned jak jsem ji viděla, bylo mi jasné, že si z ní ušiji Cestující......:-D



Troška té kovové krásy.



Ještě jsme koupili Matýskovi ze dřeva vyřezávané figurky (koníka na kolečkách, dinosaura, pejska, žirafu a klokana), ale nepůjčil mi je na focení, takže bohužel....:-/

Jo a pak pár sušenek a čokoládových pralinek, ale ty už vám také neukážu....chi, chi, chi......:-D

AKCE BYLA SUPER A JÁ DOUFÁM, ŽE STEJNĚ NADŠENI BYLI I OSTATNÍ A ŽE SE TAHLE AKCE BUDE BRZY OPAKOVAT, ABYCH ZASE MOHLA DORAZIT, POKOCHAT SE, POKECAT A NAKOUPIT SI NĚCO PRO SVÉ POTĚŠENÍ.....:-)

No a na závěr se musím pochlubit, že jsem se díky Jarmarku a Klárce (Zichr) stala slavnou minimálně na Příbramsku. Schválně jukněte sem.

1 komentář:

Děkuji všem za milé komentáře....:-)