neděle 14. srpna 2011

Pro Elišku......malá kabeluška typu messenger......:-D

Hned, když jsem napsala ten nadpis, tak jsem si vzpomněla na Ludwiga Van Beethovena a jeho skladbu Für Elise. Tak jsem si ji našla na Youtube a poslouchám ji tady při vytváření tohoto blogu. Jestli máte také chuť na trochu nedělní klasiky, tak prosím......Für Elise.

Tuhle kabelušku jsem ušila neteři Elišce ke 4. narozeninám.


Šila se moc hezky a strašně mě to bavilo.

Popruh jsem udělala delší a dala jsem jí tam zkracovaní sponu, aby ji mohla dlouho sloužit.



Taštička je jen na magnetek. Měla jsem strach, že by se se zipem prala.


To bych nebyla já, abych trochu nezaměstnala Bertíčka. Takže jedna víla Eliška....:-D



K tomu ještě dostala dlouhé bílé tričko, které může mít jako noční košilku. Výšivka se moc povedla, ale neumím nafotit bílou.....ach jo.....:-X



Zabaleno a připraveno k předání.



Ještě ručníček...........:-D



Pokud jste dočetly až sem......děkuji za pozornost.....:-D

1 komentář:

  1. Výsivka na kabelce je nádherná, úplne ji vidím na dcerine mikince, smím vedet odkud si ji stáhla? A Ta zelva je bombova, tu bych chtela takýýýý :o)
    Darecky musely hodne potesit! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)