středa 4. ledna 2012

Vyšívaná deka pro Anetku

Potřebovala jsem k Vánocům ještě nějakou maličkost pro maličkou neteřinku Anetku, která právě oslavila první narozeniny.

Když jsem viděla v obchodním domě Ikea dětskou deku Vitaminer, hned jsem měla jasno. Deka je to krásně měkká, heboučká, příjemná. Ve dvou rozích je už vyšitý obrázek - motýlek a kytička.



Takže jsem neváhala, jednu jsem hned koupila a do dvou zbývajících rohů vyšila její jméno a krásného okřídleného jednorožce....:-D



Doufám, že se jí pod ní bude krásně usínat a zdát se jí budou jen sladké sny....:-)

1 komentář:

  1. Moni, s chutí jsem si prohlédla všechny Tvé příspěvky se strojovou výšivkou a jsem velmi mile překvapena, co mašinka umí za kouzla. Jsou to opravdu vkusné a milé obrázky, no a švadlenka ve Tvém profilu je báječná. To jsou všechno obrázky, kterými je stroj vybaven?

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za milé komentáře....:-)